Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Prevenció de Riscos Laborals (2009) |
Assignatures |
DRET DE LA SEGURETAT I SALUT EN EL TREBALL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | DRET DE LA SEGURETAT I SALUT EN EL TREBALL | Codi | 20605101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Compren l'evolució i l'estructura actual del sistema de la Seguretat Social, tant en general com a Espanya. Coneix l'organització de la prevenció. Normativa sobre prevenció de riscos laborals. Coneix el dret del treball. Enten els conceptes d'accident de treball i enfermetat professional. Apren les prestacions d'incapacitat temporal i invalidesa permanent. Apren les funcions del INSS i la TGSS. Coneix les obligacions preventives i l'organització dels Serveis de prevenció. Coneix les responsabilitats i sancions en matèria preventiva. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital) Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar) Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar) Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear) Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir) | |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat) Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement) Desenvolupa l’actitud professional. (Actitud professional) Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat. (Entorn) Dissenya itineraris professionals específics. (Itineraris) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |