Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Prevenció de Riscos Laborals (2009) |
Assignatures |
ESPECIALITZACIÓ EN HIGIENE INDUSTRIAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | ESPECIALITZACIÓ EN HIGIENE INDUSTRIAL | Codi | 20605107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Aplica els procediments per a la realització de presa de mostres, medicions i tractament de dades de contaminants químics, biológics i físics. Avalua l'exposició laboral a substàncies químiques, biològiques o físiques a les que està exposat el treballador. Aplica mesures de control i protecció a compostos químics, biològics i físics. Coneix l'aplicació dels continguts impartits en sectors industrials i de serveis específics. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital) Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar) Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar) Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear) Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir) | |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat) Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |