TipusA
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC1 |
Avaluar la informació actualitzada en els diferents camps d'investigació. |
|
AC2 |
Tenir capacitat de decisió analítica. |
|
AC3 |
Conduir protocols d'anàlisi tècnica. |
|
AC4 |
Avaluar restes fòssils i decidir en intervenció arqueològica preventiva. |
|
AC5 |
Planificar la intervenció arqueològica de prospecció i excavació. |
|
AC6 |
Dirigir la intervenció arqueològica. |
|
AC7 |
Capacitar-se en el tractament i registre de dades. |
|
AC8 |
Avaluar i decidir en la conservació i restauració. |
|
AC9 |
Planificar projectes d'investigació. |
|
AC10 |
Organitzar equips d'investigació. |
|
AC11 |
Tenir capacitat d'investigació, generació de paradigma i demostració. |
|
AC12 |
Planificar projectes de difusió social i didàctica. |
TipusB
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC2 |
Resoldre problemes complexos en contexts multidisciplinars relacionats amb el camp d'estudi. |
|
BC3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, a l'avantguarda del camp d'estudi, en un context d'investigació. |
|
BC4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
|
BC5 |
Treballar en equip de forma col·laborativa i responsabilitat compartida, en clau de lideratge. |
|
BC6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret. |
|
BC7 |
Tenir sensibilització en temes mediambientals. |
|
BC8 |
Gestionar projectes tècnics i d'investigació o innovació. |
TipusC
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
CC2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
CC3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
CC4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
CC5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
|
CC6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |