Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Psychology (2009) |
Subjects |
PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES | Code | 11204008 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Basic Course | First | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Coneixement de les metodologies explicatives de la conducta humana. Identificar els elements i variables importants en les situacions experimentals de motivació i emoció i interpretar els resultats dels esmentats experiments, relacionant-los amb les hipòtesis plantejades. Demostrar el coneixement dels processos i etapes del desenvolupament socioafectiu. | |
A5 |
Identificar els elements i variables importants en les situacions experimentals de motivació i emoció i interpretar els resultats dels esmentats experiments, relacionant-los amb les hipòtesis plantejades. Demostrar el coneixement dels processos i etapes del desenvolupament socioafectiu. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
Type C | Code | Learning outcomes |
C3 |
Locate and access information effectively and efficiently. Have a full understanding of the economic, legal, social and ethical implications of accessing and using information. |