Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Psychology (2009) |
Subjects |
PSYCHOLOGICAL ASSESSMENT AND DIAGNOSIS I |
Competences |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | PSYCHOLOGICAL ASSESSMENT AND DIAGNOSIS I | Code | 11204113 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | Second | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Competences Specific |
A1 | Conèixer els diferents models teòrics de la Psicologia, la dimensió social, antropològica i històrica i ser capaç de valorar críticament les seves contribucions i limitacions al comportament dels individus, dels grups i de les organitzacions. | |
A6 | Adquirir els coneixements i destreses necessaris per diagnosticar i intervenir en els diferents contextos i camps d'aplicació de la Psicologia (educació, clínica i salut, treball i organitzacions i comunitari). | |
A7 | Conèixer, seleccionar i administrar les tècniques d'avaluació, diagnòstic i intervenció psicològica en els seus possibles àmbits d'aplicació. | |
A11 | Conèixer el marc legal que regula la pràctica professional i ajustar-se als principis ètics i al codi deontològic de la Psicologia. | |
Type B | Code | Competences Transversal |
Type C | Code | Competences Nuclear |
C3 | Be able to manage information and knowledge |