Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ II |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ II | Codi | 11204118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Badía, A. Mauri, T. i Monereo, C. (coord.), La práctica psicopedagógica en educación formal., 2004, Barcelona : UOC Universitat Oberta de Catalunya Badía, A. Mauri, T. i Monereo, C. (coord.), La práctica psicopedagógica en educación no formal, 2006, Barcelona : UOC Universitat Oberta de Catalunya Coll, C.; Palacios, J.; Marchesi, A. (comps.), Desarrollo psicológico y educación 2. Psicología de la educación escolar., 2001. 2ª ed., Madrid:Alianza Coll,C. i alt., El constructivismo en el aula., 2006. 16a ed., Barcelona: Graó Coll, C. (coord.), Psicologia de la instrucció , 2008, Barcelona : UOC Universitat Oberta de Catalunya Coll, C. (coord.), Desarrollo, aprendizaje y enseñanza en la educación secundaria , 2010. 1ª ed., Barcelona : Graó Coll, C. (coord.), Psicologia de l'educació, 2010. 2ª ed., Barcelona : UOC Universitat Oberta de Catalunya Mayer, R.E, Psicología de la educación : enseñar para un aprendizaje significativo , 2004, Madrid: Prentice Hall Martín, E.; Solé, I. (Coords), Orientación educativa: Modelos y estrategias de intervención., 2011, Barcelona: Grao Rodrigo, M.J i alt., Preservación familiar : un enfoque positivo para la intervención con familias, 2008, Madrid: Pirámide , , , |
Complementària |
Bruner, J., La educación, puerta de la cultura., 1997, Madrid: Aprendizaje/Visor Coll, C. Monereo, C., Psicología de la educación virtual. Enseñar y aprender con las tecnologías de la información y la comunicación., 2008, Madrid:Morata Cubero, R., Perspectivas constructivistas. La intersección entr e el significado, la interacción y el discurso., 2005, Barcelona: Grao Mercer, N, Palabras y mentes. Cómo usamos el lenguaje para pensar juntos /, 2001, Barcelona:Paidós Pozo, J.I., Aprendices y maestros., 2000, Madird:Alianza Tharp, R. G., Estrada, P., Stoll Dalton, S. & Yamauchi, L. A., Transformar la enseñanza. Excelencia, equidad, incl usión y armonía en las aulas y las escuelas., 2002, Barcelona:Paidós |
Revistes especialitzadesen Psicologia del'Educacióo que publiquen habitualment treballs i British Journal of Educational Psychology |