2023_24
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
english 
Bachelor's Degree in Psychology (2009)
 Subjects
  INTERNSHIP
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A2 Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears.
 A3 Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears.
 A4 Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears.
 A5 Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears.
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i en el moment de definir i portar a terme un projecte.
 A6 Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears.
Conèixer i utilitzar els medis tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit.
 A7 Aplicar les tècniques apreses a contextos concrets.
 A8 Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat.
Definir els objectius i les metes del servei que es prestarà.
Identificar les característiques dels individus, grups o organitzacions i els contextos a destacar pel servei que es sol·licita.
Proporcionar informació als usuaris, tenint en compte el tipus de destinatari.
 A10 Pensament crític i creatiu amb capacitat d'adoptar un enfocament ètic en els diferents àmbits de la professió.
 A11 Familiaritzar-se amb els camps d'aplicació de la Psicologia.
Acceptació, integració i elaboració de les crítiques sobre la seva actuació com a futur professional.
Respectar i fer respectar el codi deontològic i actuar de manera ètica en les activitats relacionades amb la seva actuació professional.
Type B Code Learning outcomes
 B1 Make significant contributions and be responsible for some innovation.
 B2 Collect the information they need so that they can solve problems using data and not subjective opinion, and subjecting the information at their disposal to logical analysis.
 B5 Participate actively and share information, knowledge and experience.
 B7 Ensure that their decisions reflect a clear awareness of the social and environmental responsibility of their profession.
 B8 Describe situations and justify the need for projects.
Type C Code Learning outcomes
 C3 Have a full understanding of the economic, legal, social and ethical implications of accessing and using information.
 C5 Respect fundamental rights and equality between men and women.
 C6 Identify their own academic and professional interests and motivations.