Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Psychology (2009) |
Subjects |
INTERNSHIP |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | INTERNSHIP | Code | 11204401 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
12 | Compulsory work placement | Fourth | 2Q single exam |
Type A | Code | Learning outcomes |
A2 |
Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears. | |
A3 |
Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears. | |
A4 |
Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears. | |
A5 |
Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears. Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i en el moment de definir i portar a terme un projecte. | |
A6 |
Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears. Conèixer i utilitzar els medis tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit. | |
A7 |
Aplicar les tècniques apreses a contextos concrets. | |
A8 |
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat. Definir els objectius i les metes del servei que es prestarà. Identificar les característiques dels individus, grups o organitzacions i els contextos a destacar pel servei que es sol·licita. Proporcionar informació als usuaris, tenint en compte el tipus de destinatari. | |
A10 |
Pensament crític i creatiu amb capacitat d'adoptar un enfocament ètic en els diferents àmbits de la professió. | |
A11 |
Familiaritzar-se amb els camps d'aplicació de la Psicologia. Acceptació, integració i elaboració de les crítiques sobre la seva actuació com a futur professional. Respectar i fer respectar el codi deontològic i actuar de manera ètica en les activitats relacionades amb la seva actuació professional. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1 |
Make significant contributions and be responsible for some innovation. | |
B2 |
Collect the information they need so that they can solve problems using data and not subjective opinion, and subjecting the information at their disposal to logical analysis. | |
B5 |
Participate actively and share information, knowledge and experience. | |
B7 |
Ensure that their decisions reflect a clear awareness of the social and environmental responsibility of their profession. | |
B8 |
Describe situations and justify the need for projects. | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C3 |
Have a full understanding of the economic, legal, social and ethical implications of accessing and using information. | |
C5 |
Respect fundamental rights and equality between men and women. | |
C6 |
Identify their own academic and professional interests and motivations. |