Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Pedagogia (2009) |
Assignatures |
INVESTIGACIÓ I AVALUACIÓ EN EDUCACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | INVESTIGACIÓ I AVALUACIÓ EN EDUCACIÓ | Codi | 11214105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
18 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||||||
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Pràctiques del bloc I (Investigació Educativa) |
25% | |||||||||||
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Pràctiques del bloc II i III (Avaluació Educativa i Diagnòstic Educatiu) | 25% | |||||||||||
Proves mixtes |
|
Prova per a la valoració dels continguts teòrics (sessions magistrals) i pràctics del bloc I (Investigació Educativa) | 25% | |||||||||||
Proves mixtes |
|
Prova per a la valoració dels continguts teòrics (sessions magistrals) i pràctics dels blocs II i III (Avaluació Educativa i Diagnòstic Educatiu). Consta de preguntes curtes i/o preguntes de tipus test | 25% | |||||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
- Avaluació continuada: Per aprovar l'assignatura cal superar les 4 activitats avaluatives indicades en aquesta guia per separat. En cadascuna d'aquestes activitats, que tenen pes a la nota final, s'ha de obtenir una puntuació superior a 5, per tal de calcular la nota definitiva. - Els estudiants que no poden assistir regularment a les sessions (classes presencials) han de parlar amb el coordinador/a de matèria durant el mes de setembre, per tal d'acordar un pla alternatiu a l'avaluació continuada. - La segona convocatòria consisteix en realitzar un examen global al final del període lectiu de tota la matèria (competències i continguts explicitats a la guia docent) D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |