2023_24
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
english 
Bachelor's Degree in Pedagogy (2009)
 Subjects
  DESIGN AND DEVELOPMENT OF PROJECTS USING ICT
   Assessment
Methodologies Competences Description Weight        
IT-based practicals
B3
B4
B6
C3
Les pràctiques a través de les TIC consisteixen una part important de l' assignatura ja que són part sine quan non i molt bàsiques per a construir projectes. 70% de la nota final
Portfolio / Learning Guide
B3
B4
B6
C3
El portfolis s' utilitzarà com eina d' avaluació com instrument de recollida d' evidències de l' aprenentage. Es podrà disposar de la possibilitat de fer-lo mòbil. 10% de la nota final
Seminars
B3
La participació activa i participativa en els diferents seminaris que es realitzaran serà tinguda en compte a l' hora de qualificar. 10% de la nota final
Forums of debate
B4
B5
B6
C3
C5
La participació activa en els fòrums de discussió també serà avaluada. 10% de la nota final
Others  
 
Other comments and second exam session

L'avaluació serà contínua. Es tindran en compte les reflexions i produccions dels treballs per projectes, el treball en equip, la creativitat i originalitat dels projectes, i la recerca autònoma d'informació per al desenvolupament de les exposicions i debats.

Les tècniques d'avaluació que s'utilitzaran seran:

Tècniques d'observació directa (registres anecdòtics, llistes de control, escales de qualificació/estimació), anàlisi de realitzacions (anàlisi de tasques, portafolis, escales de valoració, taules de criteris), tècniques d'informació directa (qüestionaris, diaris, inventaris, entrevistes) i exposició dels projectes.

L'alumnat amb alguna necessitat educativa pot parlar amb el professor/a per tal de fer les adaptacions que calguin.

Per poder fer l'avaluació ponderada de la matèria serà necessari presentar totes les fases dels projectes.

Per aprovar l'assignatura cal obtenir una puntuació de 5 o superior en cadascun dels blocs.

Els alumnes que no superin l'assignatura en primera convocatòria, poden recuperar les activitats d'avaluació proposades en segona convocatòria per tal d'aprovar l'assignatura. Els alumnes tindran la possibilitat de recuperar els treballs suspesos.

Per aprovar l'assignatura en segona convocatòria cal obtenir una puntuació de 5 o superior

Consideracions generals per les dues convocatòries

Alumnes que han tret una nota inferior a 5 o no presentat:

· Aquells alumnes que tinguin un ‘no presentat' en algun dels blocs tindran com a nota final de l'assignatura un ‘no presentat'.

· Aquells alumnes que hagin tret una nota inferior a 5 a primera convocatòria i no es presentin a segona convocatòria tindran com a nota final de l'assignatura la nota de la part suspesa.

· Aquells alumnes que hagin tret una nota inferior a 5 a segona convocatòria tindran com a nota final de l'assignatura la nota de la part suspesa.