Type A
|
Code |
Competences Specific |
| A3 |
Conèixer les bases teòriques i epistemològiques dels processos educatius i formatius. |
| A5 |
Conèixer els principis i models d'orientació educativa, escolar i professional en contextos educatius diversos. |
| A6 |
Conèixer, dissenyar i desenvolupar mètodes d'avaluació. |
| A7 |
Dissenyar i avaluar programes d'intervenció i orientació pedagògica. |
| A8 |
Detectar i diagnosticar necessitats educatives. |
| A11 |
Coordinar el disseny, aplicació i avaluació de programes d'educació i formació mitjançant les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (e-learning). |
| A12 |
Assessorar en processos educatius. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
| B1 |
Learning to learn |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp. |
| B3 |
Critical, logical and creative thinking, and an ability to innovate |
| B4 |
Autonomy, responsibility and initiative |
| B5 |
Teamwork, collaboration and sharing of responsibility |
| B6 |
Clear and effective communication of information, ideas, problems and solutions in public or a specific technical field |
| B7 |
Sensitivity to environmental issues |
| B8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals complexos. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
| C1 |
Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English |
| C2 |
Be advanced users of the information and communication technologies |
| C3 |
Be able to manage information and knowledge |
| C4 |
Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV |
| C5 |
Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals |
| C6 |
Be able to define and develop their academic and professional project |