Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Primària (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES I |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES I | Codi | 11234101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a fer que els alumnes siguin conscients i rescatin el coneixement previ que tenen dels conceptes a treballar a l'assignatura. Igualment es realitzarà una presentació de la mateixa així com del treball a realitzar durant el curs. |
Presentacions / exposicions | Presentació i explicació de continguts amb suport digital. Reflexió sobre els conceptes emprats a l'assignatura. |
Sessió Magistral | Presentacions on s'exemplificaran els conceptes treballats. Les presentacions es realitzaran de manera oral i amb suport power point. Habitualment seran d'algun tema sobre el qual s'ha fet treball escrit. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Anàlisi i resolució de situacions de caire didàctic relacionades amb aspectes teòrics i pràctics desenvolupats a les sessions de classe magistral degudament justificades i detallades. |
Treballs | El treball pretén sintetitzar la reflexió de l'estudiant i servir de compilació del material treballat i desenvolupat així com d'aprofundiment en algun tema. Es valorarà la qualitat, la innovació de la informació així com l'esperit critic i constructiu. També es tindrà en compte l'adequació lingüística i formal. |
Pràctiques a través de TIC | Aplicar, a nivell pràtic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Partint de la realitat actual de les aules. |
Atenció personalitzada | Els alumnes disposen d'hores d'atenció pel seguiment i supervisió del treball individual i en grup. Respon igualment a les demandes dels dubtes dels estudiants que no es puguin treballar a classe ni a través de la bibliografia o altres fonts competents. Inicialment s'establirà contacte via mail per posteriorment fixar una trobada. |