Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS II | Codi | 11244113 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Utilitza els principis bàsics i les lleis fonamentals de les ciències socials ( història, geografia i altres). Comprèn la rellevància de les institucions públiques i privades per a una convivència pacífica i plural entre els pobles. Reconeix l'aportació religiosa al patrimoni cultural | |
A2 |
Aplica metodologies socials com un camí per a trobar resposta als fenòmens habituals de les ciències socials. Resol problemes aplicant el pensament racional. Coneix el currículum escolar de l'educació artística, en les seves vessants plàstiques, audiovisual i musical. Adquireix recursos per fomentar la participació durant tota la vida en activitats musicals i plàstiques, dins i fora de l'escola. Desenvolupa i avalua continguts de forma eficaç, mitjançant recursos didàctics apropiats i adquireix les competències corresponents. Demostra capacitat d'anàlisi i síntesi en exercicis preparats. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema | |
B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Busca nous procediments i mètodes per fer les coses | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |