2023_24
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
Grau en Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS II
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A2
B2
B3
B4
C4
Reflexió sobre les Pràctiques Externes i el treball per projectes. Domini exhaustiu del disseny curricular (es reprendrà el supòsit pràctic treballat a l'assignatura Ensenyament i aprenentatge de les ciències experimentals II). El tractament de la literatura científica aplicada a l'aula. Formació en valors i patrimoni. Comentaris de lectures. Lligam amb l'entorn proper. 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Treballs 50%

Proves de desenvolupament i proves pràctiques 50%

És imprescindible lliurar tots els treballs establerts en les dates fixades per a poder aprovar l'assignatura, així com la participació al moodle lliurant totes les tasques elaborades.

Per a superar l'assignatura s'ha d'aprovar també el conjunt dels exàmens: un mínim de 2,5 punts sobre 5.

La segona convocatòria és una prova global dels exàmens de magistral, seminari i laboratori (5 punts) i està dirigida als estudiants que no han superat l'avaluació continuada. Les notes dels treballs fets durant tot el curs són inalterables en aquesta segona convocatòria. A l'alumne que hagi de fer aquest examen de recuperació, i que aprovi, li baixarà un punt a la nota final, però mantindrà igualment el seu aprovat i obtindrà com a mínim una qualificació de 5.

L'assistència a classe és obligatòria, el llistat automàtic computarà les faltes d'assistència, per tant, haurà de ser d'un mínim del 80% durant tot el curs.

Es valora com imprescindible per a un/a mestre/a la participació i l'activitat reflexiva, respectuosa, tolerant, col·laborativa i plural. La participació oral es portarà a terme en un registre formal i acadèmic. Els estudiants hauran de mostrar un bon nivell d'habilitats comunicatives.

No és permès l'ús del mòbil, a excepció del requisit d'ús didàctic a l'aula.