2023_24
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
english 
Bachelor's Degree in Infant Education (2009)
 Subjects
  LEARNING AND PERSONALITY DEVELOPMENT
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A2 Coneix els processos psicològics bàsics i els factors personals i interpersonals de l'aprenentatge i les seves dificultats en el context familiar i escolar.
Coneix els processos i etapes del desenvolupament físic, psicomotor, cognitiu, lingüístic i socioafectiu i les seves principals disfuncions al llarg de la infància, des d'una perspectiva global del desenvolupament .
Coneix les bases teòriques de l'enfocament constructivista del procés d'ensenyament-aprenentatge.
Aplica els coneixements adquirits per identificar i col·laborar en el disseny, tractament i avaluació dels processos d'ensenyament-aprenentatge i de les disfuncions de desenvolupament i aprenentatge en diversos contextos educatius.
 A3 Coneix els processos psicològics bàsics i els factors personals i interpersonals de l'aprenentatge i les seves dificultats en el context familiar i escolar.
Aplica els coneixements adquirits per identificar i col·laborar en el disseny, tractament i avaluació dels processos d'ensenyament-aprenentatge i de les disfuncions de desenvolupament i aprenentatge en diversos contextos educatius.
 A6 Coneix els conceptes i models teòrics proposats per a l'estudi del desenvolupament de la personalitat al llar de la infància.
Coneix els processos i etapes del desenvolupament físic, psicomotor, cognitiu, lingüístic i socioafectiu i les seves principals disfuncions al llarg de la infància, des d'una perspectiva global del desenvolupament .
Aplica els coneixements adquirits per identificar i col·laborar en el disseny, tractament i avaluació dels processos d'ensenyament-aprenentatge i de les disfuncions de desenvolupament i aprenentatge en diversos contextos educatius.
 A8 Coneix els processos psicològics bàsics i els factors personals i interpersonals de l'aprenentatge i les seves dificultats en el context familiar i escolar.
Coneix els conceptes i models teòrics proposats per a l'estudi del desenvolupament de la personalitat al llar de la infància.
Coneix els processos i etapes del desenvolupament físic, psicomotor, cognitiu, lingüístic i socioafectiu i les seves principals disfuncions al llarg de la infància, des d'una perspectiva global del desenvolupament .
Type B Code Learning outcomes
 B1 Share and accept the learning objectives put forward by the teaching staff.
Learn by asking questions and take an interest in clearing up doubts.
Contrast their own mental schemas with those of others and exploit the differences as an opportunity to learn.
Planifica, gestiona i avalua el seu propi procés d'aprenentatge, prenent consciència dels objectius personals i resolent estratègicament les dificultats trobades.
 B3 Be aware of the limitations and weak points of their work processes and methods.
Search for new procedures and methods.
Analyze the risks and benefits of innovation.
Adopta una actitud crítica i innovadora respecte als continguts de la matèria.
 B5 Finish the tasks assigned to them in the time allowed and with the resources available.
Help to draw up and apply the team’s work processes.
Take active part in planning the work of the team, and in distributing the tasks and the deadlines.
Participa i col·labora activament en les tasques d'equip, afavorint la comunicació, el repartiment equilibrat de tasques, el clima intern i la cohesió.
 B6 Make interesting and persuasive presentations.
Prepare their presentations and use a variety of presentation strategies (audiovisual support, eye contact, voice, gesture, time, etc.).
S'expressa de manera oral i escrita de manera clara i efectiva.
Type C Code Learning outcomes
 C3 Locate and access information effectively and efficiently.
Critically evaluate information and its sources, and add it to their own knowledge base and system of values.
 C4 Produce grammatically correct oral texts.
Produce well structured, clear and effective oral texts.
Produce grammatically correct written texts
Produce well-structured, clear and rich written texts