Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Infant Education (2009) |
Subjects |
TEACHING AND LEARNING LANGUAGES, AND READING AND WRITING III |
Contents |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | TEACHING AND LEARNING LANGUAGES, AND READING AND WRITING III | Code | 11254106 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
9 | Compulsory | Fourth | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Topic | Sub-topic |
1. Cap a una definició de Literatura Infantil i Juvenil | 1.1. Perfil del mestre de lectura |
2. Funcions de la LIJ | |
3. Valor educatiu de la LIJ | |
4. La fascinació de la paraula: la literatura tradicional i popular | 4.1. Literatura oral no argumental: endevinalles, cançons, embarbussaments, refranys 4.2. Literatura oral argumental: contes, rondalles i llegendes |
5. Llibres per a nens lectors: gèneres de LIJ. Tipologies textuals | 5.1 Itineraris lectors |
6. Criteris de selecció d'un corpus de LIJ. Les contel.lacions literàries. Elaboració d'un corpus | |
7. Influències de la LIJ en la construcció del lector literari | |
8. Intertextualitat i metaficció a la LIJ | |
9. L'àlbum il.lustrat: un recurs pedagògic per al desenvolupament lector i emocional | 9.1. Elements a tenir en compte per a l'anàlisi d'un àlbum il.lustrat |
10. Aplicació didàctica de la LIJ. Activitats i recursos d'animació lectora | |
11. Biblioteca i Pla lector de centre |