Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Infant Education (2009) |
Subjects |
TEACHING AND LEARNING EXPERIMENTAL SCIENCES, SOCIAL SCIENCES AND MATHEMATICS II |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | TEACHING AND LEARNING EXPERIMENTAL SCIENCES, SOCIAL SCIENCES AND MATHEMATICS II | Code | 11254108 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | Third | AN |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Coneix els fonaments de les ciències experimentals, ciències socials i matemàtiques del currículum d'aquest etapa, així com les teories sobre l'adquisició i desenvolupament dels aprenentatges corresponents. Coneix els principis i bases per la didàctica de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques en l’etapa i les estratègies didàctiques per el seu desenvolupament. Construeix una base sòlida de coneixements sobre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques. Coneix i valora críticament el currículum. | |
A2 |
Promou i facilita els aprenentatges en la primera infància des d’una perspectiva globalitzadora. | |
A3 |
Elabora i aplica propostes didàctiques en relació a la interacció entre ciència, tècnica, estructura social i desenvolupament sostenible. | |
A7 |
Proposa experiències d’iniciació a les tecnologies de la informació i la comunicació en l’àmbit de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques. Coneix i sap gestionar recursos adequats a cada nivell i a diferents capacitats dels alumnes. Conèixer i saber utilitzar les TIC com a recursos didàctics. | |
A11 |
Coneix la metodologia científica i promou el pensament científic i l’experimentació, utilitzant la metodologia científica per dissenyar activitats escolars relatives a les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques del curriculum de l’educació infantil, utilitzant el pensament crític, lògic i creatiu. Realitza propostes de seqüències didàctiques i i sap justifica-les. Reflexiona i analitza sobre propostes didàctiques elaborades per altres i sobre les pràctiques d’aula amb el fi d’innovar i optimitzar la labor. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B3 |
Apply innovative techniques and obtain results. | |
B4 |
Do the work planned in accordance with the quality criteria provided. Take correct decisions at key moments confidently, consistently and systematically. | |
B5 |
Participate actively and share information, knowledge and experience. Accept and comply with the rules of the group. | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C2 |
Use software for on-line communication: interactive tools (web, moodle, blogs, etc.), e-mail, forums, chat rooms, video conferences, collaborative work tools, etc. | |
C3 |
Locate and access information effectively and efficiently. | |
C4 |
Produce well structured, clear and effective oral texts. Produce grammatically correct written texts | |
C5 |
Respect fundamental rights and equality between men and women. Be respectful of the values of a culture of peace and democracy. |