Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Infant Education (2009) |
Subjects |
PSYCHOEDUCATIONAL INTERVENTION IN COMMUNICATION AND LANGUAGE DIFFICULTIES |
Contents |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | PSYCHOEDUCATIONAL INTERVENTION IN COMMUNICATION AND LANGUAGE DIFFICULTIES | Code | 11254224 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Optional | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Topic | Sub-topic |
MÒDUL 1. Competència en comunicació lingüística: fonaments conceptuals i tractament en el currículum d’educació infantil i primària. | Tema 1. Trets rellevants de l’enfocament curricular per capacitats i competències. Tema 2. Descripció, finalitats i caracterització dels components de la competència en comunicació lingüística. Tema 3. La competència comunicativa lingüística en el currículum d’infantil i primària. |
MÒDUL 2. Aprenentatge i ensenyança de la competència comunicativa lingüística en l’Educació Infantil. | Tema 1. Models explicatius del desenvolupament i l’aprenentatge de la llengua oral. Tema 2. Models explicatius dels primers aprenentatges de la lectura. Tema 3. Models explicatius dels primers aprenentatges de l’escriptura. Tema 4. Practiques educatives escolars i propostes didàctiques actuals en l’Educació Infantil per a l’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua oral i escrita. |
MÒDUL3. Detecció, anàlisi i intervenció davant les principals dificultats associades a l’aprenentatge de la llengua oral i escrita en l’Educació Infantil. | Tema 1. El sentit de la intervenció psicoeducativa davant les dificultats de l'aprenentatge de la llengua en l’àmbit de l’escola infantil. Tema 2. Dificultats en l’aprenentatge de la comunicació oral i la seva intervenció. Tema 3. Dificultats en l’aprenentatge inicial de la lectura i la seva intervenció. Tema 4. Dificultats en l’aprenentatge inicial de l’escriptura i la seva intervenció. |