Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Infant Education (2009) |
Subjects |
PSYCHOEDUCATIONAL INTERVENTION IN COMMUNICATION AND LANGUAGE DIFFICULTIES |
Assessment |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | PSYCHOEDUCATIONAL INTERVENTION IN COMMUNICATION AND LANGUAGE DIFFICULTIES | Code | 11254224 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Optional | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Methodologies | Competences | Description | Weight | ||||||||||||
Practical cases/ case studies |
|
En la qualificació es tindrà en compte: - Ajustament a les demandes realitzades. - Iniciativa en la cerca d¡informació. - Pertinència, coherència i rellevància conceptual del treball elaborat. - Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de la situació problema. - Correcció lingüística. - Actitud responsable i implicació en el treball personal i d'equip. |
40% | ||||||||||||
Extended-answer tests |
|
Superació de proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe i refernciats en documents i materials de treball. | 60% | ||||||||||||
Others |
Other comments and second exam session | |||
D'acord amb els objectius, els continguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura serà continua i exigirà la implicació personal i permanent de l'estudiant en les activitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatge individual i col·lectiu. L'assistència regular a les sessions presencials, tant teòriques com pràctiques, es considera un requisit imprescindible per aquesta modalitat d'avaluació i, en qualsevol cas, haurà de ser igual o superior a un 80% d'aquestes sessions. La nota final de l'assignatura s'obtindrà de la suma de les puntuacions obtingudes en els dos instruments d'avaluació, d'acord amb el percentatge assignat, sempre i quan tinguin cadascun d'ells una qualificació mínima de 5. Com que una de les competències que desenvolupa l'assignatura és expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV en la prova i treballs s'haurà de demostrar un bon domini de la llengua. Podran optar a una segona convocatòria o recuperació els alumnes que no hagin superat l'assignatura. La segona convocatòria o recuperació se centrarà en la realització d'una prova escrita i/o en la millora dels treballs suspesos. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa al'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant larealització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |