Formación del Profesorado de ESO, Bachi., FP y Enseñanza de Idiomas (2009) |
Asignaturas |
APRENDIZAJE Y ENSEÑANZA DE LA TECNOLOGÍA |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2023_24 |
Asignatura | APRENDIZAJE Y ENSEÑANZA DE LA TECNOLOGÍA | Código | 11605120 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
10 | Obligatoria | Primer | AN |
Competencias | Objetivos de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | Peso | ||
Debates | Participació a l'aula ordinària o virtual en els diferents temes de discussió que es proposin. Es tindrà en compte el grau d'atenció i les aportacions fetes a les exposicions/presentacions dels companys de l'aula. |
5%-10% | |
Presentaciones/exposiciones | Exposició oral dels treballs | 20%-30% | |
Trabajos | Treballs diversos que estaran relacionades amb el quefer professional del professorat de secundària. Alguns dels treballs seran activitats que es faran durant les hores de classe. Hi haurà treballs individuals i en grup |
5%-10% | |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas | Projectes diversos que estaran relacionades amb el quefer professional del professorat de secundària. Els projectes es faran en grup. Pot haver-hi una o més proves escrites sobre els projectes realitzats. |
40%-60% | |
Pruebas orales | Exposicions orals de treballs. | 20%-30% | |
Pruebas objetivas de tipo test | Proves tipus test sobre els projectes exposats per altres membres del grup-classe o bé sobre les exposicions de ponents externs | 5%-10% | |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. Alguns dels treballs pot ser que es facin conjuntament amb les assignatures: ${1}iLa docència de la tecnologia en el context social${1}i i En l'avaluació de tots els treballs escrits un 20% de la seva nota correspondrà a la qualitat de la redacció i un altre 10% a l'ús correcte de les regles ortogràfiques. Per a poder ser avaluat, l'alumne ha d'assistir, com a mínim, al 80% de les sessions presencials. |