2023_24
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
english 
Teacher Train. for Second. Ed. and Vocation. Trainig & Lang. Stud. (2009)
 Subjects
  LEARNING AND TEACHING OF TECHNOLOGY
   Assessment
  Description Weight
Debates Participació a l'aula ordinària o virtual en els diferents temes de discussió que es proposin.
Es tindrà en compte el grau d'atenció i les aportacions fetes a les exposicions/presentacions dels companys de l'aula.
5%-10%
Presentations / oral communications Exposició oral dels treballs 20%-30%
Assignments Treballs diversos que estaran relacionades amb el quefer professional del professorat de secundària.

Alguns dels treballs seran activitats que es faran durant les hores de classe.

Hi haurà treballs individuals i en grup
5%-10%
PBL (Problem Based Learning) Projectes diversos que estaran relacionades amb el quefer professional del professorat de secundària.
Els projectes es faran en grup.
Pot haver-hi una o més proves escrites sobre els projectes realitzats.
40%-60%
Oral tests Exposicions orals de treballs. 20%-30%
Multiple-choice objective tests Proves tipus test sobre els projectes exposats per altres membres del grup-classe o bé sobre les exposicions de ponents externs 5%-10%
 
Other comments and second exam session

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.

Alguns dels treballs pot ser que es facin conjuntament amb les assignatures: ${1}iLa docència de la tecnologia en el context social${1}i i
${1}iLa tecnologia a secundària${1}i

En l'avaluació de tots els treballs escrits un 20% de la seva nota correspondrà a la qualitat de la redacció i un altre 10% a l'ús correcte de les regles ortogràfiques.

Per a poder ser avaluat, l'alumne ha d'assistir, com a mínim, al 80% de les sessions presencials.