Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Teacher Train. for Second. Ed. and Vocation. Trainig & Lang. Stud. (2009) |
Subjects |
LEARNING AND TEACHING HISTORY AND HISTORY OF ART |
Methodologies |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | LEARNING AND TEACHING HISTORY AND HISTORY OF ART | Code | 11605134 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | First | AN |
Competences | Learning aims | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Description | |
Introductory activities | Introducció a l'alumne en la mecànica del que serà l'assignatura, indicant quins seran els punts forts de desenvolupament. |
Fieldwork/excursions | Sortida al Museu Nacional Arqueològic de Tarragona. |
Use of IT in the laboratory | Treball a l'aula d'informàtica a partir de recursos disponibles a Internet. |
Seminars | Formació sobre els problemes socials a resoldre per una professionalització didàctica, buscant iniciatives pràctiques. |
Assignments | Anàlisi i reflexió per escrit de les sortides i seminaris realitzats a l'assignatura. |
Problem solving, exercises in the classroom | Es buscarà de l'alumne un treball d'anàlisi i de síntesi raonat respecte a pràctiques variades. |
Lecture | Reflexió sobre els conceptes essencials de la Didàctica de les Ciències Socials. |
Personal attention | Aclariment de conceptes i ajuda en l'aplicació dels coneixements. |