Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
AVALUACIÓ DE MITJANS I MATERIALS D'ENSENYAMENTS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | AVALUACIÓ DE MITJANS I MATERIALS D'ENSENYAMENTS | Codi | 11665204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Debats | Debat presentació: Participació en el debat de presentació (durant les dates establertes), aportant la informació que es demana. Debat coneixements previs / Qüestionari de coneixements previs: Participació al debat de coneixements previs (durant les dates programades), aportant la informació de manera ordenada, amb criteri i ben argumentada. / Realització del qüestionari de coneixements previs (durant les dates programades), contestant les preguntes amb informació de qualitat. |
10% | |
Treballs | Activitat 1. Referències. Activitat individual: Participació en el debat de creació de grups de manera activa per tal de rebre instruccions sobre l'eina/material de treball (durant les dates establertes). Cerca de referències a nivell individual que compleixin els criteris específics que es detallen a l'activitat. Participació al debat de comunicació de referències (durant les dates planificades) Lliurament de lactivitat dins el termini acordat. Activitat 2. Construcció i aplicació de linstrument davaluació. Activitat grupal: Realització de les diferents tasques descrites a l'Activitat 2. Participació activa en el debat de grup i duent a terme un treball cooperatiu correcte. Lliurament de lactivitat dins el termini acordat. Autoavaluació del procés en grup: Lliurament del document dautoavaluació del treball en grup. Argumentació i aportacions sobre el procés realitzat i aportant possibles millores. Qualificació amb criteris dels companys de grup. |
90% | |
Altres | El mètode davaluació es basa en una avaluació contínua a partir de la realització de les activitats que es proposen. Es recomana consultar la planificació detallada de la matèria a l'espai moodle. És convenient seguir el cronograma de les activitats tal com es proposen al curs i complir els terminis que es marquen per al seu lliurament. D'aquesta manera es podrà garantir una coherència i una integració correcta dels continguts de tots els cursos a què cada alumne s'ha matriculat. Es recorda als alumnes que cal respectar el criteri de correcció lingüística absoluta en totes les proves d'avaluació i en cas contrari pot ser motiu de suspens. D'altra banda, qualsevol acció de plagi per part dels alumnes pot suposar el suspens directe de la matèria sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria. |
||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
- El lliurament dels treballs (individuals i grupals) fora del termini fixat i amb justificació, es penalitza amb un (-10%) per a la Tasca 1 i un (-15%) per a la Tasca 2. |