2023_24
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
english 
Educational Technology: e-Learning and Knowledge Management (2012)
 Subjects
  DESIGN OF CURRICULAR PROJECTS USING ICT
   Assessment
  Description Weight
Seminars Participation and reflection on current issues and the latest developments.



10%
Assignments Group tasks 30%
Problem solving, exercises Delivery of all those activities related to the development of the workshops 30%
Extended-answer tests Exam to assess the basic concepts and theoretical foundations of the subject. 30% 30%
Others

Se recuerda que el alumnado debe respetar el criterio de la absoluta corrección lingüística en todas sus pruebas de evaluación (así como de enseñanza-aprendizaje) y que no hacerlo puede ser motivo directo de suspenso. Asimismo, cualquier circunstancia de plagio por parte del alumnado puede suponer el suspenso directo de la asignatura, sin posibilidad de recurrir a la segunda convocatoria. Finalmente, se recomienda al alumnado consultar la planificación específica alojada en el espacio Moodle de la asignatura. Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística en totes les seves proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part de l'alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria. Finalment, es recorda a l'alumnat la convinença de consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura.

 
Other comments and second exam session

In case of not passing the continuous evaluation, it may be submitted to a second call, within 45 days after the end of the subject, on the date determined by the professor.

It is recalled that students have to respect the criterion of absolute linguistic correctness in all their evaluation tests (and also teaching-learning tests) and that not doing so can be a direct reason for failing. On the other hand, any circumstance of plagiarism on the part of the students can mean direct failure to the subject, without the possibility of resorting to the second call.Finally, students are suggested to consult the specific planning housed in the Moodle space of the subject.