Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Health Psychology (2014) |
Subjects |
PSYCHOTIC AND PERSONALITY DISORDERS |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | PSYCHOTIC AND PERSONALITY DISORDERS | Code | 11685105 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
5 | Compulsory | First | AN |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Situa el contingut d'aquesta matèria, en un marc integrador que tingui en compte la realitat biopsicosocial de l'individu | |
A7 |
Assumeix la necessitat d'una formació permanent i els elements a tenir en compte, per poder fer les derivacions més ajustades en cada cas, al professional que li correspongui. | |
A10 |
Coneix en profunditat els elements psicològics dels trastorns mentals i / o comportamentals, per poder accedir a les possibilitats d'intervenció i tractament dels mateixos. | |
A12 |
Coneix, a un nivell avançat, els processos psicològics i del desenvolupament i las bases psicobiològiques i psicosocials de la conducta normal i patològicam així com els components psicològics associats als problemes de salut. Sap valorar i integrar la implicació dels diferents aspectes biopsicosocials en el desenvolupament dels trastorns psicològics i dels problemes de salut. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B4 |
Do the work planned in accordance with the quality criteria provided. Use data to take correct decisions. | |
B5 |
Participate actively and share information, knowledge and experience. Finish the tasks assigned to them in the time allowed and with the resources available. Ensure that the way they communicate and relate to others contributes to the cohesion of the group. | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C1 |
Understand the general meaning of texts that have non-routine information in a familiar subject area. | |
C3 |
Produce well structured, clear and effective oral texts. Produce oral texts that are appropriate to the communicative situation. Produce well-structured, clear and rich written texts Produce written texts that are appropriate to the communicative situation |