Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de grau en Educació Infantil i en Educació Primària (2013) |
Assignatures |
APRENENTATGE I DESENVOLUPAMENT DE LA PERSONALITAT |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | APRENENTATGE I DESENVOLUPAMENT DE LA PERSONALITAT | Codi | 11904003 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
18 | Formació bàsica | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Valoració de la disposició prèvia cap a l’assignatura (motivació, expectatives), i cap el treball autònom i en equip. Presentació del programa, explicació de las metodologies de treball i del sistema d’avaluació (procés de e/a i avaluació continua). Activació de coneixements previs a l’inici de cada bloc o mòdul. |
Sessió Magistral | Explicació de continguts amb suport digital. Qüestions per a la reflexió. Presentació de documents de treball i aprofundiment. |
Seminaris | Elaboració i presentació de treballs individuals i de grup que representen evidències significatives de l'adquisició dels coneixements adquirits i de la capacitat d'aplicació dels nous aprenentatges. Forma part de l'avaluació continua. |
Atenció personalitzada | El sentit de l'atenció personalitzada és l'avaluació formativa i formadora del procés d'ensenyament i aprenentatge. Es concreta en el seguiment del treball de l'estudiant, en l'oferiment d'ajuda educativa per l'autoregulació del seu procés d'aprenentatge i en el retorn qualitatiu comentat tant del seu procés de treball com dels productes lliurats. |