Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Double degree in Infant Education and Primary Education (2013) |
Subjects |
LEARNING DIFFICULTIES AND DEVELOPMENT DISORDERS |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | LEARNING DIFFICULTIES AND DEVELOPMENT DISORDERS | Code | 11904009 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Basic Course | Second | AN |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
Aei11 |
Coneix els principis, fonaments, referents ideològics i normatius de l'atenció a la diversitat i l'escola inclusiva. Dissenya recursos organitzatius, metodològics i materials per respondre a les necessitats educatives a l'aula infantil i primària. Presenta un actitud crítica sobre les pràctiques a l'aula amb la finalitat d'optimitzar las tasca docent. | |
Aep10 |
Presenta una actitud crítica sobre les pràctiques a l'aula amb la finalitat d'optimitzar la tasca docent. Dissenya recursos organitzatius, metodològics i materials per respondre a les necessitats educatives a l'aula infantil i primària. Coneix els principis, fonaments, referents ideològics i normatius de l'atenció a la diversitat i l'escola inclusiva. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B6 |
Intervene effectively and convey relevant information. Use other media to support the message of their presentations. Prepare their presentations and use a variety of presentation strategies (audiovisual support, eye contact, voice, gesture, time, etc.). | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C3 |
Critically evaluate information and its sources, and add it to their own knowledge base and system of values. Reflect on, review and evaluate the information management process. |