Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de grau en Educació Infantil i en Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA I |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA I | Codi | 11904102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Presentacions / exposicions |
|
Es tindrà en compte la pertinença dels continguts desenvolupats i així com la motivació i la capacitat de resoldre els dubtes plantejats. Es valorarà l'avaluació entre iguals així com la col·laboració en la sessió a través de dubtes pertinents. |
5% | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Es tindrà en compte la capacitat de resolució de les problemàtiques plantejades així com l'anàlisi, la justificació i el plantejament. | 25% | ||||
Treballs |
|
S'avaluaran la síntesi i la reflexió dels continguts treballats al llarg de l'assignatura així com el plantejament dels continguts i la coherència, pertinença i motivació de les activitats compilades. | 45% | ||||
Proves de desenvolupament |
|
S'avaluarà els coneixements teòrics, l'anàlisi i el seu plantejament. Es valorarà la motivació i l'evolució de l'estudiant |
25% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. Convocatòries d'exàmens: - L'alumne té dret a una segona convocatòria d'examen en cas de suspendre la primera. - No es contempla la 2a convocatòria com una oportunitat de pujar nota. Avaluació: - Avaluació continuada: es fa mitja si es presenta el 75%, com a mínim, de les tasques avaluatives. - S'aplicaran els criteris de correcció lingüística de la URV. - Penalització de fins a 4 punts, màxim, per faltes d'ortografia/gramaticals (0,25 punts cadascuna) - Hi haurà un pla alternatiu pels alumnes que no assisteixen a classe per causa justificada. Es consensuarà amb l'alumne a l'inici del curs. |