Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació grau en Educació Infantil i Educació Primària (CTE) (2020) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II | Codi | 11914105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Presentacions / exposicions |
|
S'avaluarà la exposició de les metodologies investigades i un debat sobre avantatges i inconvenients de cadascuna d'aquestes metodologies. | 40% | ||||
Treballs |
|
TPP: En la realització i la presentació del projecte de treball es valorarà la seva correcta seqüenciació i realització, l'adequació de les activitats, la creativitat, la implicació en el projecte de cada membre del grup, la seva correcta coordinació, la qualitat final i la correcció en la presentació. Es presentarà una tasca individual relacionada amb l'aprenentatge a través de contes. *És obligatòria l'assistència a les sessions grupals de preparació del TPP. |
30% | ||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Els exercicis i activitats de realització a l'aula tindran una avaluació continuada i la seva valoració serà proporcional a l'entitat de la tasca. Es tindrà en compte l'assistència i participació a classe. |
10% | ||||
Altres | Hi haurà una prova de contingut teòric en format col·laboratiu (en grup) per tal de validar tot allò après a l'assignatura. |
20% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Tots els percentatges tenen possibilitat de segona convocatòria. Les dates d'aquestes segones convocatòries es pactaran amb l'alumnat d'acord amb el seu calendari d'entrega de tasques de la resta d'assignatures per facilitar la superació de totes les parts de l'assignatura. |