2023_24
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Grado en Publicidad y Relaciones Públicas (2009)
 Asignaturas
  MARKETING DIRECTO E INTERACTIVO
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Explicació del programa i funcionament de l'assignatura. Introducció general als blocs temàtics que tractarem durant el quatrimestre
Sesión magistral Es descriurà els conceptes bàsics de tots els temes i comenÇarem a testejar el nivell de coneixement de la matèria per part de l'alumne.

Bàsicament la metodologia que s'utilitzarà durant el curs és la presentació i desenvolupament teòtic dels temes introduits al programa.

Trabajos A la part final de la classe es destinarà un temps a la resolució de dubtes sobre els treballs durant el quatrimestre.
Supuestos prácticos / Estudio de casos en el aula ordinaria La presentació teòrica sempre anirà acompanyada d'exemples pràtics i reals. I de l'experiència professional del professor
Atención personalizada Al final de cada classe s'obrirà debat constructiu sobre dubtes o sobre opinions que els alumnes consideren oportunes sobre casos o temari exposats a classe.