2023_24
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Grado en Publicidad y Relaciones Públicas (2009)
 Asignaturas
  MARKETING DIRECTO E INTERACTIVO
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Sesión magistral
A15
Examen final tipus test 10%
Trabajos
A15
Al finalitzar el curs es tindrà que exposar en grup un pla de Mk Directe e Interactiu. Es tindrà que entregar tant el treball com la presentació. 40%
Supuestos prácticos / Estudio de casos en el aula ordinaria
CT4
40%
Pruebas objetivas de tipo test
A15
tipus test 5%
Otros  

Assistència a classe

5%
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

Per tal d'aprovar l'assignatura, cal superar sempre l'examen final i la mitja dels treball. Si no es supera alguna d'aquestes proves, l'alumne constarà com a suspés i s'haurà de presentar a la segona convocatòria.

La nota per a segona convocatòria sols serà la de l'examen que es farà. No es fara promig amb cap altra prova (treballs, assistència, etc)

L'examen final pesarà un 40%

Els treball final un 40%

Resolució de casos a l'aula un 10%

Assistencia a classe un 10%