Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Comunicació Audiovisual (2009) |
Assignatures |
ESTÀNDARD ORAL I ESCRIT DE LA LLENGUA (CATALÀ) |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ESTÀNDARD ORAL I ESCRIT DE LA LLENGUA (CATALÀ) | Codi | 12234007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Formació bàsica | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Reconeix les característiques bàsiques del castellà o del català estàndard i de les varietats de la llengua, així com les seves característiques específiques en els mitjans de comunicació Consolida els coneixements ortogràfics, gramaticals i lèxics de la llengua pròpia Redacta diferents tipus de textos (tant periodístics com publicitaris) en la llengua pròpia, tenint en compte la correcció i l’adequació al seu univers comunicatiu Pren consciència de la importància d’una bona expressió oral i escrita per al desenvolupament professional i personal Reconeix les característiques bàsiques de l’oralitat i les seves funcions Coneix les característiques i els elements condicionants dels textos orals, especialment els dels mitjans audiovisuals Identifica i corregeix els problemes d’expressió oral més comuns Valora la feina en equip | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |