Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Comunicació Audiovisual (2009) |
Assignatures |
INTRODUCCIÓ A L'ECONOMIA I A L'EMPRESA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ A L'ECONOMIA I A L'EMPRESA | Codi | 12234101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Proves pràctiques |
|
Resoldre problemes o casos | 50% | ||||
Proves de desenvolupament |
|
Proves que inclouen preguntes sobre un tema, on l'estudiant ha de desenvolupar i relacionar els coneixements que té sobre la matèria. | 50% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
1a convocatòria (avaluació continuada). Es realitzaran diferents proves i activitats al llarg el curs. La nota final serà la mitjana de l'obtinguda en el 1r quadrimestre ("Economia") i en el 2n quadrimestre ("Empresa"). No cal tenir aprovada cada part, sinó que és suficient amb que la nota mitjana entre "Economia" i "Empresa" sigui superior a 5. 2a convocatòria (examen final). Només s'ha de realitzar l'examen de la part no aprovada en 1a convocatòria. És a dir, si la nota en 1a convocatòria de la part de "Economia" o de "Empresa" és superior a 5, no cal avaluar-se de nou a la 2a convocatòria d'aquesta part. |