Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Anglès (2009) |
Assignatures |
LLENGUA ANGLESA III |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | LLENGUA ANGLESA III | Codi | 12274111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Critical discourse analysis: theory, method, and practice |
Familiarització amb el programa i materials de l'assignatura Reading assignment 1: Cots, J.M. (2006) |
2. Genre structure | Reading assignment 2: Goatly & Hiradhar (2016: 12-42) |
10. The ecological crisis | Reading assignment 10: Goatly & Hiradhar (2016: 240-276) |
3. Representing the world |
Reading assignment 3: Goatly & Hiradhar (2016: 44-80) |
4. Creating Social relationships | Reading assignment 4: Goatly & Hiradhar (2016: 82-112) |
5. Implicit knowledge and inferences | Reading assignment 5: Goatly & Hiradhar (2016: 116-141) |
6. Subject positioning in texts |
Reading assignment 6: Goatly & Hiradhar (2016: 142-154) |
7. Intertextuality | Reading assignment 7: Goatly & Hiradhar (2016: 156-169) |
8. Advertising, consumerism and capitalism |
Reading assignment 8: Goatly & Hiradhar (2016: 173-208) |
9. Press, power and democracy | Reading assignment 9: Goatly & Hiradhar (2016: 209-238) |