Presentacions / exposicions |
A final de curs, els estudiants presentaran en grup i de forma oral el resultat del seu treball col·laboratiu: el disseny d'un curs d'ESP que hagin triat ells. Al llarg de la seva presentació oral, cada membre del grup haurà d'explicar un aspecte or fase diferent del disseny del curs. També hauran de justificar les decisions que han pres, aplicant així els coneixements adquirits al llarg del curs. La presentació oral de cada membre del grup haurà de ser enregistrada en vídeo i després entregada com un sol vídeo. |
Treballs col·laboratius. |
En grup, els estudiants plantejaran una situació real o simulada sobre el disseny d'un curs d'ESP i hauran de desenvolupar totes les fases del disseny del curs, reflexionant sobre cadascuna de les fases i prenent decisions. Els estudiants hauran de descriure la situació particular del curs, dur a terme una anàlisi de necessitats, crear un programa de l'assignatura, desenvolupar una unitat docent completa creant o adaptant materials docents, i establir un mètode d'avaluació coherent que tingui en compte el principal objectiu del curs d'ESP que han dissenyat. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
Cada setmana els estudiants hauran de llegir les lectures del curs per tal de poder participar als debats i completar les activitats d'autoseguiment de manera efectiva. |
Videoconferència |
Hi haurà dues sessions síncrones mitjançant webconferència: una per crear grups pel treball col·laboratiu que els estudiants hauran de fer i una altra per fer preguntes als estudiants sobre la seva presentació oral del treball col·laboratiu.
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Cada setmana i després de veure els vídeos corresponents, els estudiants hauran d'entregar les seves activitats setmanals. Aquestes activitats consistiran en exercicis pràctics relacionats amb el contingut del curs.
|
Debats |
Es fomentarà l’esperit crític mitjançant el debat a l'aula virtual. Per tal de participar en aquests debats, els estudiants hauran de llegir també els articles corresponents, demostrar que són capaços de fer front a situacions d'ESP complexes i de proporcionar solucions imaginatives. |