2023_24
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
Envelliment i Salut (2010)
 Assignatures
  FARMACOLOGIA EN LA GENT GRAN
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Explicació del programa de l'assignatura (presencial o mitjançant videoconferència): continguts, material i activitats a desenvolupar per l’estudiant de forma independent i en grup. Explicació del procés d’avaluació: activitats avaluables. Explicació del funcionament de les tutories i de l'espai Moodle on hi haurà l'assignatura penjada. Assistència obligatòria.
Supòsits pràctics/ estudi de casos Assignació d’un cas clínic per grups de 5-6 estudiants. Tot el grup ha de buscar informació sobre els medicaments del cas clínic, respondre a unes preguntes relacionades amb el cas i fer la programació horària de l’administració dels medicaments que s'ha de prendre el pacient del cas. Exposició oral del cas clínic. Assistència obligatòria.
Pràctiques a través de TIC Sessions virtuals en les que, mitjançant l’espai del Moodle, es proporciona a l’estudiant: la documentació, els esquemes, les preguntes a resoldre, les activitats a realitzar i la bibliografia.
Els temes de l'assignatura es distribueixen en blocs temàtics. Cada setmana l'estudiant tindrà disponible un tema de l'assignatura al Moodle. Cada tema es presenta amb diversos documents (apunts de teoria elaborats per la professora, articles científics, butlletins farmacoterapèutics, capítols de llibres, presentacions, etc.). Durant la realització dels blocs temàtics 1 i 2 es farà un fòrum de dubtes per a la seva resolució i un fòrum sobre temes d'actualitat, relacionats amb el contingut de l'assignatura.
També, en aquests blocs temàtic els estudiants hauran de realitzar unes activitats concretes (per exemple, fer un comentari sobre un article científic) dins d'uns terminis establerts. Totes les activitats es desenvolupen en l'entorn Moodle.
Atenció personalitzada A través del Moodle o correu electrònic (veure més detalls a l'apartat específic d'atenció personalitzada).