Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (2009) |
Assignatures |
MÀRQUETING INTERNACIONAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | MÀRQUETING INTERNACIONAL | Codi | 16214201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Onkvisit, S., & Shaw J.J. , International marketing : analysis and strategy, 4th edition, Routlege Paliwoda, S.J., & Thomas, M.J. , International Marketing, 3rd edition, Oxford Cerviño, J., Marketing internacional : nuevas perspectivas para un mercado globalizado, , Piramide Churruca, A., García-Lomas, O. & Cerviño Fernández, J. , Marketing Internacional: Casos y ejercicios prácticos, , Piramide |
Complementària | |