Educational guide Faculty of Business and Economics |
english |
Bachelor's Degree in Business Administration and Management (2009) |
Subjects |
INDUSTRIAL MARKETING AND SERVICES |
Assessment |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | INDUSTRIAL MARKETING AND SERVICES | Code | 16214212 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Optional | Third | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Methodologies | Competences | Description | Weight | |||||
Assignments |
|
Treball 1 sobre Màrqueting Industrial: 20% Treball 2 sobre Màrqueting de Serveis: 20% |
20% 20% |
|||||
Multiple-choice objective tests |
|
Examen final de tot el temari | 50% | |||||
Others |
Other comments and second exam session | |||
Nota mínima d'examen per ambdues convocatòries per tal de fer la mitja amb l'avaluació continuada: 3,5 Primera convocatòria: Examen sobre tot el temari: 50% de la nota Treball 1 sobre Màrqueting Industrial: 20% de la nota (treball en grup) Treball 2 sobre Màrqueting de Serveis: 20% de la nota (treball en grup) Casos pràctics: 10% de la nota Segona convocatòria: Examen sobre tot el temari: 60% de la nota Treball 1 sobre Màrqueting Industrial: 20% de la nota (treball en grup) Treball 2 sobre Màrqueting de Serveis: 20% de la nota (treball en grup) Per aquells estudiants que decideixen presentar-se directament a la segona convocatòria tenen l'opció de realitzar els dos treballs individualment. |