Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Emprenedoria i Innovació (2014) |
Assignatures |
ESTRATÈGIA I MÀRQUETING PER A L'EMPRENEDOR |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | ESTRATÈGIA I MÀRQUETING PER A L'EMPRENEDOR | Codi | 16655101 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Gestió d'Empreses |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | jaume.gene@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
S'inclouen continguts sobre l'anàlisi del macroentorn i del microentorn de l'empresa, la identificació d'oportunitats en el mercat i la realització d'un pla de màrqueting complet de nous projectes emprenedors i innovadors enfocant en aspectes pràctics com la previsió de vendes i la gestió comercial. A través de casos d'estudi, debats i treballs, l'estudiant haurà de desenvolupar les capacitats analítiques i comunicatives per dur a terme un estudi de mercat, proposar estratègies comercials adequades per a una empresa en totes les fases del seu creixement que permeti la constant innovació de la empresa. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |