Educational guide Faculty of Business and Economics |
english |
Business Management (2016) |
Subjects |
FINANCIAL STRATEGIES |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | FINANCIAL STRATEGIES | Code | 16665102 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
4.5 | Compulsory | First | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Desenvolupar estratègies financeres i d'inversió adaptades a les necessitats financeres de cada empresa. Conèixer els mecanismes de finançament i inversió de l'empresa des d'un punt de vista global de l'experiència empírica i de les formulacions acadèmiques actuals. | |
A2 |
Desenvolupar estratègies financeres i d'inversió adaptades a les necessitats financeres de cada empresa. Conèixer els mecanismes de finançament i inversió de l'empresa des d'un punt de vista global de l'experiència empírica i de les formulacions acadèmiques actuals. | |
A5 |
Desenvolupar estratègies financeres i d'inversió adaptades a les necessitats financeres de cada empresa. | |
A7 |
Conèixer els mecanismes de finançament i inversió de l'empresa des d'un punt de vista global de l'experiència empírica i de les formulacions acadèmiques actuals. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
CT3 |
Students identify the situation as a problem in a multidisciplinary, research or professional environment and actively deal with it. Students adopt a systematic method with an overall focus to divide complex problems into parts and identify the causes by using their scientific and professional knowledge. Students design new solutions using the resources that are necessary and available to cope with problems. Students draw up realistic models with all the details of the solutions proposed. Students can evaluate the models proposed by contrasting them with the real context of application, find limitations and propose improvements. | |
Type C | Code | Learning outcomes |