Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Direcció d'Empreses (2016) |
Assignatures |
HABILITATS DIRECTIVES |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | HABILITATS DIRECTIVES | Codi | 16665104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació del programa de l’assignatura, continguts, metodologia i criteris de d’avaluació. Discussió sobre els coneixements i experiències prèvies dels estudiants en la temàtica de l’assignatura. Es remarcarà la importància de la participació activa a classe a l’hora d’avaluar. |
Sessió Magistral | A l’inici de cada sessió s’exposaran els continguts. Aquest espai serà entre un 40-50% de la sessió. L’altre percentatge restant estarà dedicat al debat, a les reflexions, a la resolució de problemes per a l’aplicació. L’objectiu és que els estudiants es qüestionin tots els continguts i fer-los partícips de la co-creació de la pròpia sessió. |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge | Es durà a terme un diari personal al llarg de totes les sessions per tal que sigui la pròpia experiència de l’estudiant qui faci de palanca a l’evolució i creixement del mateix. Així mateix, també es considerarà la creació de la marca personal i professional potent a la xarxa de LinkedIn. |
Treballs | Són els descrits dins de la sessió magistral. Activitats experiencials on es persegueix la participació activa de cada estudiant amb la finalitat d’assolir l’aprenentatge i integrar coneixements. |
Atenció personalitzada | Utilització de les hores d’atenció a l’estudiant per a resoldre qüestions i dubtes concrets. Es recomana escriure als professors prèviament per a confirmar la visita. |