Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Eng. de la Seguretat Informàtica i Intel·ligència Artificial (2016) - Virtual |
Assignatures |
CRIPTOGRAFIA I SEGURETAT DE LA INFORMACIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | CRIPTOGRAFIA I SEGURETAT DE LA INFORMACIÓ | Codi | 17685101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Té un mètode d'anàlisi que li permet identificar debilitats en la implementació d'esquemes criptogràfics i sap avaluar el seu impacte Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes de seguretat Sap discutir la idoneïtat de cada proposta | |
A4 |
Comprèn els principals tipus d'esquemes criptogràfics Comprèn les propietats dels blockchain Coneix els principals estàndards criptogràfics actuals Aplica les tècniques de xifrat Comprèn l'ús de la criptografia en el món actual Aplica tècniques de signatura Aplica protocols avançats criptogràfics per garantir la seguretat de la informació | |
A6 |
Coneix el i aplica sistemes segurs de comunicació en entorns de computació distribuïda. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i l’afronta de manera activa. Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. Elabora un model realista que concreta tots els aspectes de la solució proposada. Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |