Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Investigació en Ciències de la Infermeria (2012) - Virtual |
Assignatures |
CUIDATGES I DEMANDES DE SALUT |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | CUIDATGES I DEMANDES DE SALUT | Codi | 18615104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Adquirir una perspectiva crítica dels processos de raonament i judici clínic que sostenen les pràctiques professionals Analitzar la connexió entre judici e intervenció en poblacions de pacients particulars i la construcció narrativa de la experiència pràctica | AC1 AC4 AC13 |
||
Explorar i prendre consciència de la manera com els professionals estan responent a les demandes de salut de pacients i famílies en diferents situacions i escenaris i repensar maneres de millorar la pràctica | AC1 AC2 AC3 AC12 |
||
Utilitzar el relat com mètode d'investigació de la pràctica i millorar els processos de socialització del coneixement i perspectives pràctiques | AC4 AC7 AC15 |
||
RA1. Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) RA2.Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts iper identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) RA3.Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat) | BC3 |
||
RA1.Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) RA2. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) | BC5 |
||
RA1. Aprofundir en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement) RA2. Desenvolupar l’actitud professional. (Actitud professional) RA3. Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. (Entorn) | BC6 |