Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau en Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
FONAMENTS FÍSICS DE L'ENGINYERIA II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | FONAMENTS FÍSICS DE L'ENGINYERIA II | Codi | 20224005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Aplica correctament els conceptes bàsics sobre les lleis generals de la mecànica, termodinàmica, camps i ones i electromagnetisme per a la resolució de problemes propis de la enginyeria. | |
A1.2 |
Comprova a través de l'experimentació i treball en grup en el laboratori els fonaments teòrics explicats a l'aula. | |
A3.2 |
Compren la teoria de la mecànica newtoniana. Aplica els conceptes del càlcul vectorial a la resolució de problemes de mecànica newtoniana i del sòlid rígid. Coneix els fonaments dels fenòmens elèctrics i magnètics Resol problemes de circuïts en corrent continua i alterna Relaciona els Camps elèctric i magnètic. Coneix els principis de la teoria d’ones Identifica els fonaments teòrics aplicats a la resolució de problemes. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3.1 |
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip | |
B3.2 |
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva. Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis. Contribueix a l’establiment i aplicació dels processos de treball de l’equip. Amb la seva forma de comunicar-se i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup. | |
B3.3 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Accepta i compleix les normes del grup. Col·labora activament en la planificació de la feina en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |