2023_24
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Grau en Enginyeria Mecànica (2010)
 Assignatures
  PROJECTE INTEGRADOR III
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1.1 Conex i sap aplicar els principis de disseny per a la fabricació i disseny per al muntatge.
 A1.3 Coneix i sap aplicar els principis de seguretat en màquines (Risck Assestment).
 A1.9 Aplica els condicionants de fabricació al projecte d'elements i grups mecànics.
 A5.7 Selecciona materials per al projecte mecànic.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1.1 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant, amb un llenguatge apropiat a la situació.
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
 B2.4 Participa activament en la distribució de les responsabilitats i les tasques en funció de les potencialitats de cada membre de l’ equip.
 B2.6 Desenvolupa estratègies per a involucrar a l’equip en la consecució dels objectius.
 B3.3 Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
Accepta i compleix les normes del grup.
Col·labora activament en la planificació de la feina en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits.
 B3.4 Desenvolupa estratègies i mètodes per tal de solucionar els conflictes interpersonals de manera constructiva.
 B4.2 Analitza l'entorn laboral o professional de l'àmbit d'estudi (entorn).
Dissenya itineraris acadèmics i de inserció laboral o professional (itineraris).
Identifica el propi procés d'aprenentatge (aprenentatge).
Aprofundeix en l'autoconeixement acadèmic, laboral o professional (autoconeixement).
 B4.3 Selecciona un procediment d’entre els que li proposa el professor.
En cada cas, sap formular les preguntes adients per resoldre els dubtes o les qüestions obertes i té criteri en la cerca de la informació.
 B5.1 Presenta resultats d’allò que s’espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst.
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca.
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps
Té criteri sobre el seu procés d’aprenentatge i les necessitats d’aprenentatge.
 B6.2 Coneix les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre homes i dones i en comprèn les causes. (Igualtat)
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge