Educational guide School of Chemical Engineering |
english |
Bachelor's Degree in Mechanical Engineering (2010) |
Subjects |
INTERNSHIP |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | INTERNSHIP | Code | 20224501 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
12 | Optional work placement | Fourth | 2Q single exam |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1.1 |
Culmina, en un entorn professional real, l'adquisició de les competències que caracteritzen la titulació. Integra els coneixements i habilitats pròpies de l'Enginyer Mecànic amb l'experiència directa en un entorn professional real. Es familiaritza amb els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit. | |
A5.4 |
Interpreta normes, procediments, protocols, estàndards, manuals i els aplica en casos pràctics. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1.1 |
Draft documents with the appropriate format, content, structure, language accuracy and register, and illustrate concepts using the appropriate conventions: formats, titles, footnotes, captions, etc. | |
B1.2 |
Respon de manera efectiva als canvis soferts durant el desenvolupament dels estudis. | |
B1.3 |
Desenvolupa estratègies per obtenir els resultats en el temps adequat i amb l'abast precís. | |
B2.1 |
Defineix les tasques que permetran assolir els objectius del projecte. | |
B2.2 |
Preveu i assigna temps necessaris per completar les accions previstes. | |
B2.3 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat. | |
B2.4 |
Participa activament en la distribució de les responsabilitats i les tasques en funció de les potencialitats de cada membre de l’ equip. | |
B2.5 |
Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d’intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte. | |
B2.6 |
Desenvolupa estratègies per a involucrar a l’equip en la consecució dels objectius. | |
B3.1 |
Entén la funció i la expectativa que te la societat de un enginyer i la expectativa que ha de tenir un enginyer de la societat | |
B3.2 |
Contribueix a l’establiment i aplicació dels processos de treball de l’equip. | |
B3.3 |
Participate actively and share information, knowledge and experience. | |
B3.4 |
Desenvolupa estratègies i mètodes per tal de solucionar els conflictes interpersonals de manera constructiva. | |
B4.1 |
Desenvolupa estrategies pròpies de resoldre problemes i trobar solucions. | |
B4.2 |
Analitza l'entorn laboral o professional de l'àmbit d'estudi (entorn). Dissenya itineraris acadèmics i de inserció laboral o professional (itineraris). Identifica el propi procés d'aprenentatge (aprenentatge). Aprofundeix en l'autoconeixement acadèmic, laboral o professional (autoconeixement). | |
B4.3 |
En cada cas, sap formular les preguntes adients per resoldre els dubtes o les qüestions obertes i té criteri en la cerca de la informació. | |
B4.4 |
Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits. | |
B5.1 |
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca. | |
B5.2 |
Mostra un criteri correcte per a prendre decisions de manera encertada basant-se en dades i informació objectiva disponible, en un entorn de relativa incertesa | |
B5.3 |
Provide alternative solutions to a problem and evaluate risks and advantages. | |
B6.1 |
Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. (Ètica) | |
B6.2 |
Identifica els principals problemes ambientals. (Medi ambient) Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s'implica en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana) | |
Type C | Code | Learning outcomes |