2023_24
Guía docente 
Escuela Técnica Superior de Ingeniería Química
A A 
castellano 
Grado en Ingeniería de Bioprocesos Alimentarios (2017)
 Asignaturas
  FITOTECNIA
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Prácticas en laboratorios
A1.2
B1.2
B4.4
B5.3
Pràctiques laboratori relacionades amb la producció vegetal. Avaluació mitjançant realització informe de les pràctiques o examen 10%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas
A1.1
A4.8
B1.2
B3.2
B3.3
B4.4
B5.3
Problemes a resoldre, sobre: maneig de l'aigua, maneig de terra, fertilitzants i tècniques de fertilització, deficiències en la nutrició mineral, planificació de l'ús de l'aigua i l'adobat 30%
Eventos científicos y divulgativos
A1.1
Discussions a classe de temes d'actualitat relacionats amb el temari 5%
Trabajos
B3.3
15%
Pruebas mixtas
A1.1
A1.2
A4.5
A4.6
A4.8
Avaluació de la part teòrica mitjançant 3 examens/control teòrics, eliminatoris de matèria a partir d’una nota superior a 4.5.
Els exercicis control teòrics constaran de preguntes de tipus test, i/o de resposta lliure, i/o comentari d’articles científics.

Control I. Sistemes agrícoles, multiplicació vegetal. Relacions hídriques 15%
Control II. Teoria fertilització orgànica i mineral 15%
Control III. Cultius d'interès en la industria agroalimentària 10%
40%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

Criteris d'avaluació de la segona convocatòria: Per l'avaluació de 2ª convocatòria, l'alumne s'haurà d'examinar de totes aquelles parts en les que no haurà tret un 4.5 com a mínim al llarg del curs en avaluació continuada. No obstant, el/la professor/a pot decidir canviar aquest criteri si considera que el treball de l'alumne en la globalitat del curs així ho mereix. En el cas dels treballs i presentacions suspeses, l'alumne podrà tornar-los a presentar en 2ª convocatòria fent les esmenes indicades pel professor.

Queda limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant (art. 21 NAM Grau i art. 20 NAM Màster).

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora