2023_24
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Grau en Enginyeria de Bioprocessos Alimentaris (2017)
 Assignatures
  ENGINYERIA DE BIOPROCESSOS I ALIMENTS
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos
A1.5
A5.1
A5.2
B4.1
L'estudiant ha de donar resposta al cas pràctic plantejat, plasmant de manera pràctica, els coneixements teòrics i pràtics de l'assignatura 15%
Proves de desenvolupament
A1.5
A5.1
A5.2
Proves que inclouen preguntes obertes sobre un tema. L'estudiant ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'estudiant és extensa. 60%
Proves objectives de preguntes curtes
A1.5
A5.1
A5.2
Proves que inclouen preguntes directes sobre un aspecte concret. L'estudiant ha de respondre de manera directa mitjançant els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'estudiant és breu. 10%
Proves pràctiques
A1.5
A5.1
A5.2
B4.1
Encàrrec de disseny d’una planta de procés (API). 0-15%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Avaluació continuada:

70% de la nota correspon a 2 examens que combinen preguntes curtes i proves de desenvolupament. Cada prova té un pes del 35% de la nota final i és necessaria una nota mínima de 3.5 per fer mitjana. 15% per la realització de supòsits pràctics i 15% per proves pràctiques de disseny d'una planta de procés (API). Per l'alumnat que no cursi API, els detalls de l'avaluació s'especificaran al moodle de l'assignatura a l'inici del curs.


Segona convocatòria:

Alumnat que cursi API: Es manté el 30% corresponent a la resolució de supòsits pràctics/estudi de casos (realitzats durant el curs) i el 70% correspondrà a una única prova de continguts de tot el curs. Nota mínima de la prova de continguts per fer mitjana: 3.5.

Alumnat que no cursi API: S'especificarà els detalls de l'avaluació al moodle de l'assignatura a l'inici del curs.

La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora