Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Gestió d'Empreses Tecnològiques/Technology and Engineering Management(2017) |
Assignatures |
NEGOCIACIÓ I COMUNICACIÓ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | NEGOCIACIÓ I COMUNICACIÓ | Codi | 20725108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Smith, R.D., Strategic planning for public relations, 2013, Routledge Singleton, A., The PR Masterclass: How to develop a public relations strategy that works!, 2014, Wiley Theaker, A., The public relations handbook., 2016, Routledge Martín de Castro, G. and González-Masip, J., Knowledge Management for Corporate Social Responsibility, 2021, IGI Global Lund, K., Conversation marketing : how to be relevant and engage your customer by speaking human, 2018, Career Press Olvera Lobo, M.D. (ed)., Innovative perspectives on corporate communication in the global world, 2021, IGI Global C. M. Meadow, Negotiation. A very short introduction, 2022, Oxford University Press |
. |
|
Complementària | |
. |