Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Gestió d'Empreses Tecnològiques/Technology and Engineering Management(2017) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 20725302 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Treball fi de màster | Primer | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Completa un exercici original en l'àmbit de la gestió de les empreses tecnològiques i industrials o d'explotació de la innovació l'economia a través d'una anàlisi en el qual se sintetitzen i integren les competències adquirides en la titulació. Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques i legals de l'accés a aquesta i el seu ús. | |
A1.4 |
Utilitza tècniques avançades per l'anàlisi econòmica. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral (comunicació no verbal i ús de la veu). Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs). Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori (eficàcia). Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques (qualitat). Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs). Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes (eficàcia). Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient. Avalua críticament la informació i les seves fonts, i la incorpora a la seva pròpia base de coneixements Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació. | |
B1.2 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. | |
B4.1 |
Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge | |
B4.2 |
Desenvolupa un projecte acadèmic professional. | |
B5.1 |
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca o treball. | |
B5.2 |
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges. | |
B5.3 |
Proposa l'aplicació de tecnologies en l'avantguarda de l'àmbit en l'entorn professional. | |
B6.1 |
Incorpora la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant (Igualtat). Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional (Medi ambient). Argumenta basant-se en valors socials i formula propostes compromeses en la millora de la comunitat (Responsabilitat social com a ciutadans). | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |