2023_24
Educational guide 
School of Chemical Engineering
A A 
english 
Double degree in Chemical Engineering and Food Bioprocess Technology (2019)
 Subjects
  PROJECT MANAGEMENT
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A1.4 Defineix els processos de garantia de la qualitat del projecte.
 A2.3 Aplica els mètodes d'organització d'empreses.
Organitza i gestiona projectes.
 A4.11 Identifica organitzacions i referencials que poden ser d'ajuda per dissenyar un sistema per a la gestió de projectes.
Determina el pressupost d'un projecte.
 A4.12 Defineix què és un projecte i diferència entre aquest i les operacions.
Descriu en què consisteix la gestió de projectes.
Llista i descriu les etapes en la gestió d'un projecte.
Identifica els participants clau en un projecte i explica quines són les seves funcions.
Diferència entre metodologies predictives i metodologies àgils en la gestió de projectes.
Redacta un Project Overview Statement efectiu per aconseguir l'aprovació de la Direcció.
Redacta un Project Charter per documentar formalment el projecte i vincular-lo amb el treball del dia a dia de l'organització.
Identifica i descriu les activitats necessàries per planificar un projecte.
Entén la formulació de l'abast d'un projecte com l'acord explícit entre l'equip de projecte i els clients i altres grups d'interès de què es farà i què no es farà en el projecte.
Defineix l'abast d'un projecte mitjançant la Work Breaddown Structure o diagrama d'arbre.
Identifica riscos, construeix matrius probabilitat / impacte per a l'avaluació de riscos i formula contramesures adequades.
 A5.4 Programa un projecte i representa aquesta programació mitjançant diferents tipus de diagrama. Entén els avantatges i desavantatges dels diferents tipus de diagrama.
Duu a terme el seguiment d'un projecte, informes de seguiment i gestió dels canvis.
Gestiona l'etapa de tancament d'un projecte i redacta l'informe de tancament.
Interpreta normes, procediments, protocols, estàndards, manuals i els aplica en casos pràctics.
Type B Code Learning outcomes
 B1.1 Intervene effectively and convey relevant information.
Structure their presentations and comply with any requirements should there be any.
Plan their communications: generate ideas, search for information, select and order the information, make schemes, determine the type of audience and the objectives of the communication, etc.
Draft documents with the appropriate format, content, structure, language accuracy and register, and illustrate concepts using the appropriate conventions: formats, titles, footnotes, captions, etc.
Prepare their presentations and use a variety of presentation strategies (audiovisual support, eye contact, voice, gesture, time, etc.).
Usa un llenguatge apropiat a la situació
Type C Code Learning outcomes